Tømmesesongen starter i Storfjord og Kvænangen
- Avfallsservice AS

- 5. mai
- 1 min lesing
Oppdatert: 6. mai
Melding til våre septikabonnenter på Vestersia Storfjord og i Kvænangen:
Vi starter tømmesesongen i uke 20, og din eiendom skal tømmes i år. Tømmingen vil foregå over flere uker.
Vi gjør oppmerksom på at det er nye renovatører som utfører tømmingen. Det er derfor svært viktig at septiktanken er tydelig merket og klargjort.
Det året man har tømming må man merke tanken med stake som er påført gnr/bnr. Abonnenten plikter å sørge for adkomst til septiktank, og at tanklokk ikke er dekket av jord, gress o.l.
Manglende merking kan medføre et gebyr på kr 831.




